Τραγούδια...


Eurovision Live TV

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

INTERVIEW++Θεσσαλονικη(THESSALONIKI)

Dima Bilan Upclose


Dima, πριν από λίγο καιρό το καινούριο σου album Vremya-Reka (Time is a River) παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό , κάθε τραγούδι του οποίου είναι ένα δυναμικό hit. Πόσο καιρό δούλεψες πάνω σε αυτό και τι δυσκολίες αντιμετώπισες;

-Dima Bilan: Πήρε πολύ χρόνο για να ηχογραφήσουμε το album. Το υλικό ήταν κατεργασμένο και επιλεγμένο. Τα πάντα ήταν κάτω από την επιμέλειά μου. Κάθε τραγούδι αντιπροσωπεύει τον εαυτό μου. Ίσως αυτό το album είναι το ποιο ειλικρινές , επειδή κάθε τραγούδι σε αυτό είναι σίγουρα εγκάρδιο.
Time is a river... Δεν μπορείς να πατήσεις δύο φορές μέσα σε ένα ποτάμι , επειδή συνέχεια αλλάζει.

Αν σου πρόσφεραν να ξεκινήσεις τη ζωή σου από την αρχή , τι θα άλλαζες , έσβηνες , διόρθωνες;

- D.B.: Δε νομίζω ότι είναι απαραίτητο να αλλάξω κάτι , πρώτα από όλα , αυτή είναι η ζωή , και κάθε στιγμή της δεν είναι τραυματική! Υπήρξαν καταστάσεις , τις οποίες θα τις έσβηνα , ποιος μπορεί να μου πει όμως αν εξαιτίας τους άλλαξαν κάποια γεγονότα; Θα κατόρθωνα όσα έχω σήμερα;! Τα πάντα στη ζωή είναι μελετημένα , το έχω καταλάβει πια αυτό! Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα , αυτή είναι η ζωή μου , η ιστορία μου , ας μείνει όπως έχει!

Και , έχεις κανένα συναίσθημα , ότι υπάρχει κάτι που λείπει από τη ζωή σου ή που χάθηκε;

-D.B.: Είμαι πολύ νέος για να κρίνω τόσο γενικά. Σίγουρα , υπάρχουν στιγμές στη ζωή , τις οποίες θα ήθελα να διορθώσω , αλλά δε μπορείς να γυρίσεις το χρόνο πίσω και να αλλάξεις κάτι. Το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι το να είσαι πιο προσεχτικός στο μέλλον , να κάνεις τα πάντα σωστά έτσι ώστε να μη σκέφτεσαι ότι κάτι σου λείπει. Όλα για όλα όμως , είναι καλύτερα αργά παρά ποτέ σε αυτή τη ζωή! Για αυτό το λόγο αν δεν έχεις καταφέρει κάτι , δεν είναι πολύ αργά για να επανορθώσεις και να το πραγματοποιήσεις!

Επάνω στη σκηνή συμπεριφέρεσαι απόλυτα φυσιολογικά , χωρίς καμία αίσθηση ψευτιάς. Δημιουργείς μια ψεύτικη εικόνα ή είναι τρόπος της ζωής σου; Δεν μπορείς να είσαι άλλος , να παίζεις πάνω στη σκηνή , επειδή δεν αντέχεις;

-D.B.: Ναι , είναι αλήθεια , η σκηνική μου παρουσία και εγώ στην πραγματική ζωή είναι το ίδιο πρόσωπο. Έχω συνηθίσει να είμαι αληθινός μαζί με τους fan , τους συγγενείς μου και τους κολλητούς μου! Φυσικά το concept "να είσαι αληθινός στη σκηνή" δε σημαίνει ότι λέω δεξιά και αριστερά τα προσωπικά μου προβλήματα και πως έχω σε όλους τυφλή εμπιστοσύνη. Αυτό σημαίνει ότι δε φοράω μάσκα , δεν παίζω για το κοινό! Εγώ απλά δίνω στους ανθρώπους τα τραγούδια μου , τα οποία τραγουδάω με όλη μου την καρδιά! Α , επί την ευκαιρία , έχω δεχτεί πολλές καλές κριτικές , που με κάνουν πολύ χαρούμενο , επειδή για έναν καλλιτέχνη αυτό είναι το σπουδαιότερο πράγμα.

Δυστυχώς , η ζωή είναι ένα μπερδεμένο πράγμα , και υπάρχουν πολύ περισσότερες κακές γλώσσες παρά καλοί άνθρωποι. Υπάρχουν πολλά κουτσομπολιά και φήμες γύρω από το όνομά σου. Ποιο είναι το πιο παράξενη επινόηση που έχεις διαβάσει στον τύπο;

-D.B.: Πρόσφατα διάβασα ότι είμαι εθισμένος στα ναρκωτικά!!! Ύστερα από αυτό απαγόρευσα να ξαναγράψουν κάτι τέτοιο εις βάρος μου!

Οι fan σου ακόμα θυμούνται την ιστορία που έσωσες μία fan σου από το θάνατο , βάζοντας τη ζωή σου σε κίνδυνο. Τι ακριβώς έγινε;

-D.B.: Τραγουδούσα σε μία Ελληνική πόλη , τη Θεσσαλονίκη. Στο ανοιχτό πάρκο της Μακεδονίας , όπου διεξήχθη η συναυλία μου , είχαν μαζευτεί περισσότεροι από τέσσερις χιλιάδες fan. Η σκηνή ήταν χτισμένη δίπλα στις εγκαταστάσεις μιας πισίνας. Το μόνο που με πλησίαζε –μία ξύλινη σκάλα- φυλαγόταν από security. Κατά τη διάρκεια της συναυλίας οι φύλακες δεν άφηναν κανέναν να με πλησιάσει στη σκηνή. Αλλά όταν άρχισα να τραγουδάω το "Never let you go" , μία από τις πιο παθιασμένες Ελληνίδες fan βούτηξε στην πισίνα με ένα δυνατό ουρλιαχτό και άρχισε να κολυμπά προς τη σκηνή. Αυτή άρπαξε το ρούχο , με το οποίο ήταν διακοσμημένη η σκηνή και προσπάθησε να ανέβει και να έρθει πιο κοντά. Δεν είχε προσέξει όμως ότι είχε πιαστεί από ένα καλώδιο. Σοκαρίστηκα , όταν είδα ότι ακόμα ένα δευτερόλεπτο και θα πήγαινε στον πάτο. Κυριολεκτικά είχα εκνευριστεί , όταν φαντάστηκα , τι θα γινόταν σε αυτό το κορίτσι εάν το ηλεκτρικό τη χτυπούσε! Και εγώ έπρεπε να τραγουδήσω. Υπήρχαν τόσοι άνθρωποι εκεί πέρα που δε μπορούσα να απογοητεύσω! Την τελευταία στιγμή κατάφερα να πιάσω το καλώδιο χωρίς να αφήσω το μικρόφωνο. Εκείνη τι στιγμή οι φύλακες έβγαλαν το καημένο κορίτσι από την πισίνα.

Τι σε τραβάει στις γυναίκες;

-D.B.: Η εσωτερική ομορφιά , η μυστικότητα. Μου αρέσει το απρόσιτο. Δε μου αρέσουν τα κοκαλιάρικα κορίτσια. Πρέπει να έχουν θηλυκότητα και καλούς τρόπους.

Αγαπάς τα παιδιά; Πόσα θα ήθελες να είχες στην οικογένειά σου; Πώς θα τα αναθρέψεις –μόνος σου ή θα προσλάβεις νταντά;

- D.B.: Αγαπώ τα παιδιά! Έχω μία μικρή αδερφή , και για αυτό πάντα βρίσκω τρόπο να τα προσεγγίζω και να τα πηγαίνω καλά μαζί τους! Θέλω μια μεγάλη οικογένεια , θέλω παιδιά! Πόσα; Δεν ξέρω… Τουλάχιστον δύο! Σίγουρα θα τα αναθρέψω εγώ! Πιστεύω , ότι τα παιδιά πρέπει να τα φροντίζουν και να τα προσέχουν οι γονείς τους. Η προσωπικότητα ενός παιδιού διαμορφώνεται στην παιδική ηλικία και ο γονιός είναι ο μοναδικός που πρέπει να του δείξει και να του διδάξει τα πάντα !

Και για πες μου , έχεις διαλέξει την πόλη για μια ήσυχη ζωή; Ποιά;

- D.B.: Όχι! Δεν μου αρέσει να κάνω σχέδια! Η ζωή είναι τόσο απρόβλεπτη!

Υπάρχουν μέρη στη Μόσχα , που θέλεις να πηγαίνεις συνέχεια;

- D.B.: Ναι. Τα μέρη όπου σπούδασα , δούλεψα… μέρη με τα οποία συνδέομαι με ζεστές αναμνήσεις. Για παράδειγμα περιοχές όπως το Sokol , το Tsvetnoy , το Boulevard…

Ξέρουμε ότι είσαι συνεπαρμένος με τη φωτογραφία. Είναι Αλήθεια;

-D.B.: Ναι , φυσικά και είναι. Όλα ξεκίνησαν όταν πήγα διακοπές και ξέχασα να πάρω την κάμερά μου. Η ποιότητα των φωτογραφιών που τράβηξα με το κινητό μου ήταν χείριστη , έτσι αποφάσισα να πάρω μία επαγγελματική κάμερα. Μου σύστησαν να πάρω τη νέα Canon που έχει δύο φακούς. Πως να τη χρησιμοποιώ κατάλαβα ύστερα από λίγα λεπτά , και την ίδια μέρα προσπαθούσα να τραβήξω τους φίλους μου. Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα και από τότε παίρνω πάντα μια κάμερα μαζί μου.

Θέλεις να οργανώσεις μία έκθεση;

- D.B.: Είναι πολύ νωρίς για να σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Ίσως ένα album φωτογραφιών. Βασικά υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη φωτογραφιών. Θα ήθελα να σας τις δείξω όλες! Η φωτογραφία είναι ένα εξαιρετικό χόμπι , που σε γοητεύει και δε δεσμεύει. Είναι δύσκολο να το σταματήσεις , θες να τραβάς όλο και περισσότερες! Υπάρχουν τόσο ωραία πράγματα στον κόσμο!

Έχει αλλάξει η ζωή σου μετά τη Eurovision;

D.B.: Το πυκνό μου πρόγραμμα έχει γίνει ακόμα πυκνότερο! Έχω απορροφηθεί με τη δουλειά! Σύντομα μετά τη Eurovision ξεκίνησε μία ενεργή προετοιμασία για το καινούριο μου album. Στα μέσα του Ιουλίου το τρίτο μου album Vremya-Reka παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό. Μετά από αυτό είχα μία εβδομάδα διακοπές –αλλά τώρα πάλι δουλειά! Έχω πολλά σχέδια για το μέλλον , που θέλω να πραγματοποιήσω. Πρέπει να συνεχίσω όμως να δουλεύω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ,ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ "THIS IS OUR NIGHT" ?

Μετάφραση-Translate

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ Ο ΡΟΥΒΑΣ?